Aquest passat cap de setmana ha estat molt actiu per la majoria de pessebristes de la Agrupació.
El dissabte dia 26 a les 12h30 inaugurarem el PESSEBRE MONUMENTAL DE LA CIUTAT a la Plaça Sant Roc i el diumenge 27 a la mateixa hora inaugurarem també la 45 ena Exposició de Pessebres amb la presencia de l’Alcaldessa de Sabadell, Sra. Marta Farrés i el President de la Federació Catalana de Pessebristes, Ramón Albornà entre altres autoritats.
La Exposició romandrà oberta fins el 8 de Gener i el cap de setmana 14-15. Els horaris els podreu trobar a la secció «contacte» de aquesta pagina web
Si vols estar informa't de tots els esdeveniments, inscriu-te amb el teu email al nostre butlletí!
Registra't amb el teu correu electrònic per rebre noticies i novetats!
Fem servir galetes. Si creieu que està bé, només cal que feu clic a "Accepta-ho tot". També podeu triar quin tipus de galetes voleu fent clic a "Configuració".