Cada any tenim a la venda unes butlletes que s’entreguen amb el donatiu de l’entrada a la nostra exposició, aquestes butlletes tenen premi i ahir durant el transcurs de la Festa del Pessebre es va realitzar en directe el sorteig dels tres premis que va disposar l’Agrupació.
En primer lloc agrair a les mans innocents que van pujar a l’escenari a treure les butlletes guanyadores i en segon lloc felicitar als tres guanyadors d’enguany.
Per tal de fer-se amb el seu premi poden passar a recollir-lo amb la butlleta premiada per l’Acadèmia Catòlica, preguntant a secretaria. Moltes gràcies a tots per haver participat i així ajudar a la nostra entitat poder seguir amb la nostra tasca.
Fem servir galetes. Si creieu que està bé, només cal que feu clic a "Accepta-ho tot". També podeu triar quin tipus de galetes voleu fent clic a "Configuració".