El Grup Pessebrista de Castellar del Vallès ha estat l’encarregat d’acollir el retrobament de pessebristes d’arreu. Bona ocasió per reveure amics i companys pessebristes.
Organitzant actes, visites guiades, tres ponències i un gran dinar enmig d’un radiant dissabte de juny. Un programa ben fet, interessant, concret i àgil ha confegit una diada esplèndida.
Fem servir galetes. Si creieu que està bé, només cal que feu clic a "Accepta-ho tot". També podeu triar quin tipus de galetes voleu fent clic a "Configuració".